Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Caus
Błękitny
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Śro 2:48, 17 Cze 2009 Temat postu: Magowie |
|
|
Magowie to projekt o którym prawie każdy gracz wojowników słyszał - istnieje legenda o wojtku porzucającym wojowników tylko po to by dokończyć swój niezrealizowany projekt - własnie Magów.
Żeby legendzie dać prawdę, zrobiłem coś strasznie proste - sporo się siedziało z Sigmarem, ale działa.
Przepraszam za grafikę, ale teraz nad nią posiedzę, najważniejsze było to, żeby uruchomić w ogóle walki
A przy okazji nawet expa nalicza i tury odejmuje.
Wszelkie komentarze itd mile widziane A co do tych walk z graczami co tam są to po zalogowaniu się na samym dole macie numerek - to jest wasze ID - możecie podać innym, a oni pokażą wam wynik walki z wami.
Tutaj linczas jeszcze
[link widoczny dla zalogowanych]
Czerwony bije Błękitasa, Błękitas bije Złotego, a Złoty bije Czerwonego - tak przynajmniej z testów na 250 poziomie wyszło
A właśnie - możecie ile chcecie kont zakładać, żeby przetestować każdą rasę i klasę.
Mój numer ID to 666 - mam 2 lvl więc można próbować
PS taka sztuczka do wielu walk pod rząd: wciskajcie F5 - tyle ile chcecie walk - z bestiami będzie generować losowe staty jak zawsze, a z ludźmi nie ma limitu bicia tej samej osoby (jeszcze)
Ave
Ostatnio zmieniony przez Caus dnia Śro 2:50, 17 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Spider4
Błękitny
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 1389
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nibylandia
|
Wysłany: Śro 6:59, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No to Magowie zaczynajš działać i zapraszam do gry, no i tyle.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spider4
Błękitny
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 1389
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nibylandia
|
Wysłany: Śro 7:08, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Po wpisaniu ID przeciwnika 666:
Warning: Division by zero in /home/mescam/domains/skandal.vipower.pl/public_html/magowie/function.php on line 23
Warning: Division by zero in /home/mescam/domains/skandal.vipower.pl/public_html/magowie/function.php on line 24
Warning: Division by zero in /home/mescam/domains/skandal.vipower.pl/public_html/magowie/function.php on line 41
Twoj przeciwnik to -
Nie działają:
ekwipunek
sklep
trening
wojownicu.eu
wyloguj
No i nie wiem jak z eq, ale bez wiekszosc walk z potworem (tym losowanym) konczy sie porazka lub remisem
EDIT2:
ZM:
SW:
W:
NW:
ZW:
MO:
MB:
ML:
te skróty niewiele mowia... o ile te dolne sie domyslam to gorne ni chu chu bez zajrzenia do karty postaci... a nawet jak juz znam pelna nazwe to nie wiem za co odpowiada
Ostatnio zmieniony przez Spider4 dnia Śro 9:00, 17 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Caus
Błękitny
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:51, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
1) 666 powinno działać
2) ten losowy przeciwnik póki co jest zbyt koksiarski, ale pracuje nad tym, żeby móc wybrać jego poziom (łatwy, średni, zajebisty)
3) Te zakładki po prostu nie będą działały aktualnie bo nie ma co w nich być, one są zrobione tak na wyrost, żeby były
4) Problem z polskimi literkami znam, ale mój master od servera jeszcze mi nie napisał co z nimi zrobić.
ZM: Zdolności Manualne
SW: Siła Woli
W: Wiedza
NW: Niewerbalność
ZW: Żywotność
MO: Mistrzostwo Ognia
MB: Mistrzostwo Burzy
ML: Mistrzosto Lodu
Cytat: | $traf2 = round(3*$nw+2*$w+$zm,2); //obliczenie trafień
$uniki2 = round(3*$zm+2*$sw+$nw,2); //obliczenienie uników
$abs2 = round(((((3*$zm+2*$sw+$w)/($poziom*0.9))*0.016+$poziom*0.0016)*(1+($ml/300))*100),2); //obliczanie absa
$ref2 = round(((((3*$w+2*$zm+$nw)/($poziom*0.9))*0.016+$poziom*0.0016)*(1+($mb/300))*100),2); //obliczanie refa
$dt2 = round(3+$poziom/20+$sw/20+$zw/80); //obliczanie dt
$hp2 = 8*$zw+$nw; //obliczenia hp |
Ave
Ostatnio zmieniony przez Caus dnia Śro 10:53, 17 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fayl
Błękitny
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Źdół Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:01, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | 4) Problem z polskimi literkami znam, ale mój master od servera jeszcze mi nie napisał co z nimi zrobić. |
Pisz w UTFie?
Do gry pod wieczór zajrzę, więc wtedy się wypowiem.
Na sb już pisałem - przy rejestracji pole powtórzenia hasła nie jest typu 'password' i nie jest gwiazdkowane (tzn jest literówka w typie pola).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spider4
Błękitny
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 1389
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nibylandia
|
Wysłany: Śro 11:15, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
nie ma paska z doswiadczeniem czy chociazby 9/10 do lvl
NAzwy statów są o kant tyłka... co ma niewerbalność do hp?
EDIT: no i podstawowy błąd: w magach mialo być 10 ras i klas
Klasy?
-Nekromancer (najpierw musisz zabić zombie zanim zabijesz jego)
-Biały mag (regeneracja?)
-Czarnoksiężnik (ot pare mocnych ale malo trafiajacych czarow)
-Kuglarz (walka wręcz i przeszkadzajki typu zmniejszenie sznasy trafienia przeciwnika)
-Mag bitewny (walka wręcz + czasami jakis słaby fireball)
-Mag ziemi (wytrzymalość?)
-Mag wody (może unieruchomic przeciwnika na x tur)
-mag ognia (cos jak w wojach plonący orez)
-nie mam pomysłu
-nie mam pomysłu
Ostatnio zmieniony przez Spider4 dnia Śro 11:23, 17 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Caus
Błękitny
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:27, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Spider: chuja ma, ale balans zachowuje w miarę
Aż na takie profity nie mam zamiaru z klas się rzucać.
W finalnej wersji może zostaną dodane nowe klasy i rasy, ale raczej będą oparte na tym silniku co jest teraz
Fayl: już poprawiam to. (literówka była zamiast password, było pasword)
Ave
Ostatnio zmieniony przez Caus dnia Śro 11:29, 17 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Azareus
Uduchowiony
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1703
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:36, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Za pierwszym razem niemal go ubilem. Potem było juz tylko gorzej ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
Caus
Błękitny
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:18, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Spajdi: walka z Toba
10 rundek - w 9 miałeś 4 hp ja 11, walnałęś za 40 i z refa Cię zjechałem
Remis!
Zdobyles: 1 doswiadczenia
Z Azą mimo że ma pierwszy poziom przegrywam, bo do 10 poziomu około abs i ref świrują strasznie i są duże przeskoki. (Aza ma ponad 50% absa i refa)
Ave
|
|
Powrót do góry |
|
|
Azareus
Uduchowiony
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1703
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:19, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
jestem boski ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fayl
Błękitny
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Źdół Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:19, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Przepraszam ale udało mi się zhackować trochę grę. :P
Można w statsiarzu dodawać ujemne wartości statystyk - wtedy tracisz punkty w jednej, ale możesz dodać sobie te punkty do innej (a że nie wiedziałem co daje która to sobie losowo zmniejszyłem jedną (do -500) i dałem do innej). Dzięki temu jestem mocny ( = bestia nie ma ze mną raczej szans). :P
Poza tym po wpisaniu ID gracza którego nie ma (tzn które jest różne od 666 ;] ) to i tak tracimy tury.
No i jeszcze jedno, ale to łatwo zauważyć - w walka.php się pokazuje ostrzeżenie o wysłanych nagłówkach - to najprawdopodniej znaczy że próbowałeś zrobić header() lub include() (include nie jestem pewien) po tym jak już było coś w HTMLu.
Ostatnio zmieniony przez Fayl dnia Śro 12:29, 17 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Caus
Błękitny
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:29, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Naprawione - Fayl, Twojej postaci póki co naprawić jak nie mam, bo php my admin siadł, a wpisywać ręczni to za dużo roboty
Motyw z odjeciem w jednej i dopisaniem od razu w drugiej też nie przejdzie, bo po prostu bierze wartości bezwzględne.
Ave
Ostatnio zmieniony przez Caus dnia Śro 12:31, 17 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fayl
Błękitny
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Źdół Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:31, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Nie ma problemu. Jak Ci to nie przeszkadza to na razie będę z przepakowaną postacią, a jak tak to mogę potem jeszcze raz konto założyć.
Edit ~ do poprzedniego posta jeszcze edita dorzuciłem jeśli go nie widziałeś. :P
Ostatnio zmieniony przez Fayl dnia Śro 12:31, 17 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Caus
Błękitny
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:33, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A co do tego wysyłania nagłówków
Kod: | <?
ob_start();
session_start();
include 'inc/gora.php';
include 'inc/conn.php';
include 'menu/gra.php';
$query = "SELECT ip FROM Gracz WHERE Login = '$login' and ID = '$id'";
$temp = mysql_query($query);
$temp = mysql_fetch_array($temp);
$ip = $temp['ip'];
if ($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == $ip)
{
blab la bla bla |
Już 2 osoby nad tym siedzą i żadna nie wie o co chodzi - na każdej innej podstronie też tak to jest zrobione i działa.
Ave
|
|
Powrót do góry |
|
|
Caus
Błękitny
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:37, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jeszcze kilka info
ID: 135 - Spajdi
ID: 136 - Skow (nie wiem kto to)
ID: 667 - Azareus (teraz Cie już pokonałem)
ID: 668 - Amerth
ID: 669 - zbugowana postać Fayla
Ave
|
|
Powrót do góry |
|
|
|